Thursday, March 25, 2010

Välkreportaaž

Täiesti värske kraam, lausa siputab veel. :D

Hetkel ikka veel kestval põngerja uneajal tuli isu mõned vanad proovijupid eest ära saada. Jupike heegeldatud ussi ja teine jupp ema vana kaelakeed said kokku käevõruks eelpainutatud traadil. Teine proovijupp on ndbele (oli vist? kontrollin järgi, kui aega jääb) tehnikas katsetus. Kaelakeeks ilmselt liiga oranž ja mitmed jätkukohad liiga nähtavad (no minu silma jaoks vähemalt), käevõrus ei häiri. Eelpainutatud traadil.
Ja eilne söök. Lihtsalt stiilinäide "külmkapi ringvaate" teemal. Üleeilsed keedetud makaronid, sügavkülmast kukeseeni ja spinatipuru. Kastmeks peale veidi kauaks seisma jäänud majonees, hapuks läinud piim, paar muna ja natuke jahu. Ahjuvormi sisse ja küpsema. Ise ka imestasin, et midagi välja tuli. Sageli ei tule, olgem ausad. :D Aga ma lihtsalt ei suuda toitu prügikasti loopida.
No lihakübetki sees pole, nagu herr Iss ära märkis, aga ma võin vabalt vahel ka ilma hakkama saada.

2 comments:

Siret said...

see ülemine käevõru - vot see on väga mõnus - oma toonidega ja rütmidega. Seda mõtet tasub veel edasigi mõelda ma arvan...

Proovilapid on ikka ühed tänuväärsed asjad - onju :D

Edu!

Seren said...

Aitäh heade sõnade eest. :) Mulle tundub ka, et proovilappidest on palju pingevabam midagi teha - pole kahju, kui nässu läheb. On nagu julgem katsetada. :)