Wednesday, December 08, 2010

Mesh Pearl Bracelet

Vahelduseks jälle üks õpetus Lisa Kan'i raamatust. Põhielemendiks olevat peenest traadist võrku (wire mesh ribbon) kulub sellise käevõru peale ikka ohtrasti - konkreetselt minu ehtes on kaks meetrit ja tegelikult on see veidi hõredam kui originaalõpetus ette näeb. Aga šeff, ma ütleks isegi ülišeff, näeb välja ikkagi. :) Eile õhtul tükk aega silitasin ja imetlesin. :)

Õpetuse hea pool on veel see, et eriti palju saab harjutada kinniste aasade nokitsemist. No kuna minu pärlitest läksid läbi ainult väga lühikesed ja peenikesed ehtenõelad, siis põhiliselt tegin tavalisi aasasid. Keskmise tugiosa siiski ka kinnistega. Ja kõige parem on veel see, et need aasad ei jää peaaegu üldse näha, seega harjutamiseks eriti sobilik. :) Aga kohe on näha, et pole ammu traadiga mässanud - näpuotsad jäid kohe täitsa valusaks nii traaditööst kui võrguotste keerutamisest.

Kasutuses mageveepärlid tooniga steel, wire mesh ribbon mustas ja hõbedases värvitoonis ning veidi metalli-traati.

2 comments:

Sunrise said...

Väga sheff tõesti! Kas selles käevõrus on 2m võrku? Kas see on Sul alles ja saad kunagi käe peale panna, kui kokku saame? Sest ma lihtsalt tahaks näha lähedalt, kuidas sinna saab 2m midagi ära paigutada :)))

Seren said...

See läks nüüd küll kingituseks ära, aga ma olen juba pikemalt mõtisklenud kaelakee peale - pean vaid miskised... ee... 10 meetrit võrku hankima e-bayst. :)