Wednesday, February 09, 2011

Tada-taram-tadaa!

Ja siin ta ongi! :)

Tegelikult polegi üle mõistuse töömahukas, kahe lüli jaoks umbes tund või veidi peale (siis, kui muster mälus on). Lihtsalt iga õhtu saigi ainult tunnike võetud, et asjaga tegeleda. :) Õpetuse asukohta olen varasemates postitustes vihjanud, aga et puust ja punaseks, siis asub Trytobead veebipoes. Kiidan veelkord, kuivõrd kauneid mustreid seal leidub.

Värvid ei saanud väga originaalsed, aga kuna kee on mõeldud sellisele tugevamale (nii vaimselt kui füüsiselt) naisterahvale, siis lillekesi-liblikaid ja heleroosat ei hakanud üldse kaalumagi. Keskmised suured helmed on karneoolist. For the record - link lihtsalt info mõttes, mina isiklikult kivide vibrasid ei usu. Aga kindlasti keegi usub ja siis kulub teadmine marjaks ära. :)

Ahhhh... küll on hea tunne, kui mingisuguse tiksuva asja kaelast saab. Peale viimase lüli valmimist oli õnn ja rõõm saavutuse või siis enda kokkuvõtmise üle nii suur, et kinnituse paigaldamise lükkasin määramatusse tulevikku. :) Aga et eile oli selline lõpetamata asjade lõpetamise päev, võtsin kindlameelselt kee kätte ja tegin ära. Nüüd saan lõpuks hakata neid kavandeid proovima, mille ma oma spetsiaalsesse taskumärkmikku üles olen tähendanud. :) Püsige lainel!

4 comments:

siret said...

Täitsa hull asi - ma imetlen inimeste järjekindlust ikka :D Väga suur ja tubli töö minuarvates on see küll - ja ilus tulemus mõistagi ka!

Parimat!

Katrin mdmB said...

Ahhh, kui ilus!

Maarit said...

Väga kaunis kaelakee!!
Ja millist aega see on nõudnud...

Karnaaks said...

Sa juttas, vot see on uhke kaelakee!