Saturday, January 10, 2009

Kes vana asja meelde tuletab...

Käesolevaga teatan, et otsustasin pidulikult ning täie mõistuse juures olles ennast distsiplineerima hakata. Poolikute tööde mäed hakkavad juba vaikselt elamist enda alla matma, mistõttu on kord edaspidi alljärgnev:

1. Mitte ühtegi uut tööd ei tohi enne käsile võtta, kui üks vana on ära lahendatud.

2. Eeltoodu ei käi ehtemajanduse kohta, sest need on rohkem üheõhtukad :p ja ehted õnnestub mul ikkagi 90% ulatuses ära lõpetada. Mida ei saa kudumite ja heegelduste kohta öelda.

Ühesõnaga haarasin härjal sarvist. Kuna mul oli jube isu endale üks mõnus pehme sall teha, siis pidin kõigepealt miskise asja ära lõpetama.

Väljavalituks osutus pruunikirju peenike lõng, mille algne idee kunagi sügisel oli üks mõnus kampsun. Alustasin hooga esitükiga, mis muudkui venis ja venis ja venis, vaatamata usinale kudumisele. Peenike lõng on ikka rist ja viletsus. Lõppeks ilmnes ka, et vaatamata pakendil märgitu järgi arvutamisele on tükk ka liiga lai ja üleüldse jube soolikas, liiga lödi ja kole. Ja siis kadus isu ära.

Vahepeal tekkis mõte, et nii peenikesest asjast saaks Andrale sallkrae teha - ostsin isegi viievardalise komplekti õiges mõõdus, aga algust ei viitsinud teha. Ja seoses külmade ilmade saabumisega ostis herr iss salli poest ära (häbi mulle!).

Suurte külmade aegu tundus, et Andrale oleks vaja ühte paari kindaid juurde, et saaks mitu kihti käe otsa tõmmata. Vaatasin ikka pakendil antud mõõtusid (nagu poleks veel varem sellest õppinud, eksole...) ja leidsin, et 40 silma võiks sobida. No põhimõtteliselt sooniku osas oleks veel enamvähem sobinudki. Aga käelaba osale otsustasin igaks juhuks topeltlõnga - ikkagi soojem - kasutada ja niimoodi asi jälle rappa läkski. Või, kuidas võtta... :) Mulle endale kulusid ühed kindad tegelikult ära ka, varukinnasteks. Ja Andrale saab nad ka kõige otsa tõmmata, kui vaja päris kubujussiks riietada. :)

Ja siin nad siis ongi. Minu esimesed kindad viimase 12 aasta jooksul. Pöidla ehitamiseks pidin ikka netis surfama, sest mitte midagi ei mäletanud. :) Aga võimalik, et 8 silma pöidla jaoks eraldatuna oli ikkagi liiga vähe - minu palgikestele nõksu kitsad. Lohutan sellega, et küll välja venib. :)
Tehnilised andmed: lõng Red Heart Sport Socks Color; 75% vill, 25% polüamiid; 100 g= 410 m; Värv nr 26. Vardad nr 2.

Ja et ma nägin Isetegijas väga lahedat koostegemist "Langetame kaalu", kaalusin tulemuse ära ka. Lõnga kulus 55 grammi. :) Aga üles ennast sinna andma ei hakka, sest minu puhul on tegemist pea alati hoogtööga ja 99% tõenäosusega iga kuu ma ühte eset valmis saama ei hakka.

No comments: