Saturday, September 25, 2010

Ndebele Twist Band with Flower Center

Teine katsetus (õigupoolest esimene, aga see siin ootas pikalt musta värvi rondelle'de järgi, mida allpool pildil ülde nähagi pole :D ) Lisa Kan'i raamatust. Tegin küll kinnitamise sangad veidi pikemad, ent siiski on mõõt parajam mõnele saledama randmega isikule. Tõenäoliselt minu vennanaisele perfecto, arvestades kuidas eelmine kord pidin käevõru lühendama. :) Kui ta nüüd seda blogi ehk ei mäleta lugemas käia, siis järgmine sünnipäevakingitus olemas. :p

Seemnehelmed (Toho/Tšehhi) numbriga 11, üks helmekapsel ja pesastatud ehtekivi ning seal, kus näha pole, kaunistuseks/kinnituseks neli helme"nööpi". Aega võttis... piisavalt. :p

2 comments:

Sunrise said...

Tegelikult ma tahaks kõigile eelnevatele postitustele "Like" panna :D Liigun tagurpidi, sest pole kaua käinud ja vahepeal lihtsalt ahhetan. Siin tuli jälle tahtmine ahhetada. Ma ju arrmastan käevõrusid ja ometi on mul neid nii vähe. Pean end vist püsikliendiks möllima, sest ise ma selliste tegemiseni küll ei näe end jõudvat ;)

Seren said...

:))) Jumalast äge, et inimestele mu tehtud asjad ikka meeldivad. Ise ikka mõtled vahepeal, et nojah, mis ta siis ära pole - võtad helmeid ja niidi ja ajad need omavahel kokku. :D