Sunday, November 21, 2010

Tarvikute tarve

Nende imetillukeste seemnehelmestega pole muud probleemi, kui et on vaja imepisikesi nõelasid ja veel peenemat niiti. Helmehaldjast olen tellinud Illusion Cord'i suurusega 0.15 mm, mis on mu põhivahend. Peaks kuskilt kilomeetri kaupa vist tellima. :) Vanast ajast Silverpointi tellimusest on jäänud ka Nymo't suurusega B, mida kasutasin ka allpool esitletud kee juures, aga see on ilmselgelt liiga jäme number 15 seemnehelme jaoks - ikka päris mitmed helmed läksid töö käigus lõhki. Sama lugu suurus 10 nõelaga. Nymo eeliseks on, et helmed püsivad paremini töö käigus paigal ja ei libise kogu aeg ringi, samas väiksemat numbrit vist Eestis saada pole. Jääb E-bay. :)

Nõeltega on päris omaette lugu. Kui olen käinud käsitööpoodides Tartus küsimas, siis vaadatakse mind nagu eriti peent preilit, et issand, on ju number kümme, misasja te ajate, et ei lähe helmestest läbi. Keegi pole varem kurtnud ja nii edasi. Tõenäoliselt veebipoodidest saab väiksemat. Või siis E-bay'st. :) Muuseas, sealsamas jäi silma ühe käsitöömeistri Delica varude müük. 1,1 kg Delica helmeid 150s värvis oli pakkumises. Aga ma üle 200 dollari (koos postiga) ikka ei raatsinud pakkuda ja see pakuti kahjuks üle. :( Delicad on ikka jube kallid. Kas keegi omab salajast tsunftisisest infot, kust kõige odavamalt saab? Praegu olemasoleva Toho kvaliteediga ma pole rahul - kui päris aus olla, siis minu arust on Tšehhi helmestel isegi parem kvaliteet.

Niisiis, Lisa Kan õpetas mulle, kuidas suurt kivi pessa sättida. Ja mulle meeldis see kee nii väga, et kaalusin tükk aega, kas mitte endale jätta sihtotstarbelise vennanaisele kinkimise asemel. Ah, pole viga, teen endale järgmise. :) Kee keskmes on suur ehtekivi,  mis pärineb Lääne-Saksamaa aegadest. Leidsin E-bay'st (hahaa, kust mujalt :) ) USA müüja, kellel on mõistlike hindadega huvitavaid kivisid müügis. Ja saavutuse üle olen nii uhke, et panin kohe neli pilti. :D

Kivi värviga black diamond (paistab veidi läbi) 40x30mm. Jaapani/Tšehhi seemnehelmed suuruses 15, 11 ja 8.

No comments: