Sunday, March 06, 2011

Müstiline/müütiline

Müstiline: ports kivikesi postitati Hong-Kongist 23. detsembril. Maandusid Tartus 3. märtsil. Mis iseenesest on a) positiivne, sest mul oli jube kahju neist ilma jääda ja b) problemaatiline, sest müüja oli mulle raha juba tagasi kandnud ja nüüd peab miskil moel uuesti maksma ilma tellimust esitamata (kas paypal üldse laseb sellist asja teha?). Kontrollimisel muidugi selgus, et paypal mu krediitkaardile raha edasi polnud saatnud, seega reaalselt ma raha tagasi saanud pole ja seega on olukord veelgi keerulisem. Huhh, keeruline kirjutadagi, tõenäoliselt võimatu aru saada. :)

Müütiline: tegelikult on need kivikesed kogu kammi väärt. Tõeliselt lahedad. Neile silma peale pannes oli mul kohe selge, mis nendega teha - raami sisse ja spiraalketi otsa. Ahhaadist kiviketas graveeritud draakoni ja fööniksi võitlusega on pigem suuremapoolne, aga kaelas mõjub hästi. :) Kasutatud, nagu ikka, tšehhikaid ja TOHOsid ning nipet-näpet metalli. Kinnis sai spetsiaalselt suur pandud, et kivi veidi tasakaalustada.

Mis nüüd kevadel blogiga saama hakkab, ei kujuta ma ette, sest lasin suure ajukammimise käigus ennast jooksumaratoni 10 km distantsilt poolmaratonile ära rääkida (täitsa sooda, eksole :) ). Kui 10 jookseb lopelt läbi, siis 23,4 nõuab ikkagi eelnevat treenitust. Palju käsitööle aega jääb... täiesti ennustamatu.

2 comments:

Katrin mdmB said...

Olen ise teinud ka rahaasjades apsakaid ja ma ükskord lahendasin selle niimoodi ära, et tegin PayPalis arve ja saatsin selle inimesele meilile (seesama meil, mis tal on PayPali kontoga seotud). Inimene maksis ära ja kõik sai korda.

Väga kihvt kivi on küll ja seemnehelmestega oled saanud nii lähedased toonid! Väga põnev tulemus!!!

Seren said...

Nende seemnekate pealt on hästi näha, et üksi ei toimi nad üldse - mingi sinakasroheline plastmass. Aga hematiidi-värvilistega ja hallidega vaheldumisi pannes tõesti töötab. :)