Friday, September 25, 2009

Sügise moevärv

Tõenäoliselt on kõik inimesed, kes rõivapoes käivad, juba tuvastanud selle sügise moevärvi - lilla. Kuigi jah - lilla on praktiliselt igal aastal sügisrõivaste hulgas tooni andnud, kui mu mälu nüüd ei peta.

Ühesõnaga - lugu lühike. Sõbranna läheb pulma, ostis uue kleidi (öhvkoorss sügisvärvides, muud pole ju saada...) ja vajas seega lillat kaelaehet. Siin see on. Tunnistan ausalt, et ahvitud (tegelikult kogu mu loometegevus käibki teiste ehteid uurides ja siis neid oma võimetele-vahenditele vastavaks kohandades) sellest blogist.

Polümeersaviga mätsimine on mul viimasel ajal kõige aktuaalsem teema, sest seda (hurrrrraaaa!) saab teha ka koos tsikiga. Tema väntab pastamasinat, mina voolin ehtekesi. :) Üleüldine ehete tegemine on muidu alati käinud õhtupimeduses - ja hommikuses päevavalguses värvikoosluse üllatusi aeg-ajalt ikka juhtub. :)

Täna laenan töölt parema fotoka koju ja teen teistest valminud ehetest ka pilte. Ausõna.

1 comment:

Siret said...

No mina pean küll tunnistama, et ei tunne, et see kee kuidagi ahvitud oleks :D - Täitsa omaette looming ikka. Aga mul on hea meel, kui vahest mõni minu asi ka kedagi inspireerib - nagu isegi korjan ideid igaltpoolt ilma pealt ;-)