Friday, November 26, 2010

Friday night live!

Üks kolleeg küsis, millega ma reede õhtuti tegelen. No ei millegi väga seltskondlikuga, peab nentima. Tavaliselt teen valiku kahe hea vahel - kas kell 10 magama või hilisööni helmestega. :) Täna siis see viimane jälle. :)

Valminud ripats on samas tehnikas, mis üks varem valminud sinine. Mäletate, tookord vihjasin roosale variandile, mis ehk oleks sobilikum päris üksi keti otsas ilutsema. Siin see nüüd siis ongi. Alumisi kroonlehekesi oli seekord kuidagi oluliselt tüütum nokitseda, aga mul on hea meel, et ma alla ei andnud ja mõnda lihtsamat lahendust otsinud. :)

Pilte vaadates tuleb meelde üks üritus, kus pidin mainima oma lemmikvärvi. Jäin tol hetkel kohe sügavalt mõttesse - ei olegi nagu otseselt sellist. Vanasti oli sinine selge lemmik, aga nüüd seoses noore tütarlapse majjatulekuga on kõik asjad nii roosad-roosad ja silm on sellega ära harjunud. Vaatasin samas ka oma seemnehelme varu ja seal on hämmastavalt palju rohelist. Tõesti ei tea miks, sest mulle roheline eriti ei sobi ja tutvusringkonnas ka vähestele. Seetõttu nad vist seisavadki.

Ja kes nüüd kannatlikult pika jutu ära luges (tean-tean, mul on patoloogiline trükipidamatus), siis preemiaks pildid. Rivoli 16mm, Jaapani/Tšehhi seemnehelmed 15, 11, 9 ja Swarovski rombid 4mm. Sätendust on sajaga. :)

No comments: