Friday, August 12, 2011

It's business time!

Oi mulle meeldib see postituse pealkiri. Tuleneb ühest toredast laulukesest youtube's, mille pole vähimatki tegemist käibemaksudeklaratsiooni, kliendibaasi või tootearendusega. Aga pealkiri on hea ja laul ka. :)
See konkreetne bänner ongi pealkirja põhjuseks. Ma nimelt hakkasin ärinaiseks. :) Selleks, et oma helmevarusid kapitalistlikul eesmärgil utiliseerida (tegelikult vist hakkas elu liiga lihtsaks muutuma ja oli vaja mingi rapsimise allikas juurde tekitada :) ).  Leida võib mind DaWanda keskkonnast ja mõni esimene asjake sai üles ka, aga alguse asi - veidi võtab valiku tekitamine ikka aega ka. Ilmselt ma oma vanu katsetusi üles ei hakka panema, ei läbi kvaliteedikontrolli :), teen pigem tootearendust ja proovin mõnda head ideed edasi arendada.

Seega - teretulemast mu teise pesakesse http://www.cloudland.eu/. Suunab otse edasi kõige olulisemale. :p

Ühtlasi olen ametlikult täitnud oma kunagi ammu ühes perefoorumis väljakuulutatud uusaastalubadused - kooliga sai eelmisel aastal ühele poole ja bizniz sai nüüd kah püsti pandud. Ei kulunud nelja aastatki. :) Jipppiiii!

3 comments:

Anonymous said...

Minu väga tagasihoidlik ja leebe soovitus oleks, et püüa leida mingi täiesti enda -veel käimata rada. Tee kasvõi katseks asju mida sa ei loomuldasa ei teeks. Võin kinnitada, et sellest võib areneda välja midagi väga olulist. Sest matkimine on hea tehnika ja vormitaju jaoks kuid halb loomingulise arengu seisukohast.

Katrin mdmB said...

Ohoo, palju õnne ja edu ärinaiseks olemises :) DaWanda inglise platformil on hea alustada, seal üleslaadimise tasusid pole. Aga pane ikka veel asju üles! Oma raja leidmine pole kerge ja katsetada tuleb kindlasti! Igaljuhul soovin sulle palju edu!

Seren said...

Aitäh soovituste eest mõlemale! :)

Kindlasti tuleb rohkem katsetada, ma olen siiani rohkem tehnikale rõhunud - sest vahel, isegi kui idee on peas olemas, ei saa näpud kuidagi realiseerimisega hakkama. :)

Valik va niru jah hetkel, aga ma põhimõtteliselt ei tahaks teiste õpetuste järgi tehtud asju üles panna, vaid ikka neid, kus puhta südametunnistusega võin öelda, et "oma". :) Need võtavad veidi aega. Aga küllap nad ka hoogsamalt tulema hakkavad. :)